Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 5 november 2013

Juldrömmar

Ja jag vet att jag är lite tidig.. men jag älskar julen!!! Och när jag hittade dessa godingar på en köp och sälj sida så kunde jag inte motstå dem. Billiga var de också, 50kr... för bägge!!!!
Och jag som sa köper för jag trodde hon menade st;) Har ni börjar fundera på julen än? Vågar jag säga att jag handlat ett stort gäng med julkappar också, nästan alla till barnen är klara... eller alla och alla... låter som att de ska få mängder och det får de inte. Men ett par tre st var och de är inhandlade.

Inga kommentarer: