Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 5 december 2013

Bästa avkopplingen

Förlåt att det varit tyst et tag men jag har njutit;)
Är det inte konstigt, när man tycker att man mår bättre än någonsin så hänger inte alltid kropp och själ med. Superstress som satt sig i varje muskel som gör det lite tungt och på det njurstensanfall.

Men när kroppen protisterade som mest åkta vi till Gran Canaria en vecka och till Arguineguín.
Jag har bara varit på GC en gång innan och då på annan ort. Våra goda vänner har dock varit otaliga gånger i Arguineguín och de har pratat så väl om det och trodde att vi skulle uppskatta orten, vilket vi verkligen gjorde.
Jag kommer att skriva ett längre inlägg om själva semestern och hotellet, idag bjuder jag på hotellets egna bilder. Ett hotell som jag mer än väl rekomenderar!!! Topp betyg från oss!
Förstår att ving klassat hotellet med 4+ i stjärnor.

Medan ni väntar på mitt omdömme och bilder så gå gärna in på hotellets egna sida.
Dorado beach hotels hemsida
eller via vings sida Dorado hotell via Ving
Vi valde dock denna resa att boka helt själva, hotell för sigoch flyg för sig, betydligt myket billigare för oss.
Jag har nog aldrig njutit som jag gjort på denna resa, så lugnt och skönt. Kanonbra mat och barnen älskade mini cluben;)

Återkommer som sagt en annan dag med mer detaljer om resan !

1 kommentar:

Sofia sa...

Härligt att ni haft det bra : ) kram Sofia