Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 11 februari 2014

Vinterland

Nu har vi sportlov och vi inledde med en lång weekend i Sälen. Och detta på lillans 3åsdag! Hon hade valt tema och så printade jag ut bilder som jag band upp till en banderoll och satte upp i stugan.
 Tårtan beställde jag i förväg och så la jag bara på ett Nalle Phu oblat som jag hade med mig. Ibland är det enkla gott nog! Och oj vilken god tårta det var. All heder åt Bageri Bullans i Sälen!

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Härligt ! :)
Skönt att njuta av vinter landskapet.
Små busar blir stora.
Grattis även här !
Det har gått bra för oss ;)

Kram

Sofia sa...

Grattis till fina Julia ses snart! kram Sofia

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Grattis! Önskar en fin alla hjärtans dag! Kram Anna