Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 23 maj 2014

Grönska

Nu spirar det i trädgården.
Mina sparrisar skjuter i höjden så jag köpte fler;) nu har jag 4 plantor i den vänstra kragen. I mitten har jag satt klätterbönor och ska sätta i ett klätterstöd, vet inte om jag ska göra eget eller köpa. Sen ska det i en gurkplanta men den likt tomat och chili får bo inne lite till. Till höger har jag satt palsternacka... Blev vist hela kragen;) 
Även rabarber och hallon växer så det knakar. Ska göra saft ich marmelad tänkte jag. Trädet bakom hallonen är ett fläder och varje år ger det mig massa blommor som jag gör mängder av sagt av. Har faktiskt precis tagit upp sista från i fjol. 

Inga kommentarer: