Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 4 juni 2014

Skattgömma

Jag har påbörjat ett nytt projekt och till det behöver jag en lampa. Har funderat massor men hittade inte vad jag sökte. Så slog det mig under frukosten att har jag inte sett någon någonstans?
Så med frukosten halväten sprang jag ut i vårt hönshus, ett ställe som stått orört sen vi flyttade in för snart fyra år sedan och där hängde den....
Och jag är ju inte någon som avvaktar om jag fått en plan... Utan på väg hem stannade jag vid färgaffären och köpte en flaska kopparfärg och här har jag sprayat första gången. Tycker att den blev jättefin. Köpte även nattsvart till kedjan men just nu är jag osäker om jag verkligen ska göra det... Kanske bättre att låta den vara...

Gillar att den är lite knöglig och inte helt perfekt. Blir roligare då;) när jag gjort detta så gick jag till min återvinning och fiskade upp massa tom konservburkar som ska få samma färg... Resultatet får ni se om ett tag.

1 kommentar:

Sofia sa...

Wow vad fint : ) kram Sofia